• Online aanmelding

Nieuwe leden kunnen eenvoudig hun gegevens invullen die, na goedkeuring van de vereniging, direct in Sportlink geregistreerd worden.

• Lid worden van vv Oldenzaal

Ledenadministratie

Vragen over de betaling van contributie, het opzeggen of wijzigen van uw lidmaatschap en het doorgeven van adreswijzigingen graag een mail naar info@vvoldenzaal.nl.

VV Oldenzaal richt zich zolledig op seniorenvoetbal. Elftallen op zondag en 35+ op vrijdagavond. Je kunt lid worden vanaf 16 jaar. Tot je 18e jaar betaal je dan dezelfde contributie als spelend 7x7.

Contributie 2023-2024

2023-2024

per seizoen

per maand

Senioren 11-tal

€       339,00

€          28,25

Senioren 7 tal

€       168,00

€          14,00

Senioren rustend

€       130,80

€          10,90

Senioren 65+

€         65,40

€            5,45

Bovenstaande bedragen zijn door de ledenvergadering op 28 juni 2023 vastgesteld.

De contributie is voor 1 seizoen dat loopt van 1 juli t/m 30 juni.

CubCollect

Vanwege de samenwerking met zvv De Esch verloopt de betaling van de contributie vanaf het seizoen 2023-2024 via ClubCollect. Rond 15 juli krijg je over de betaalmogelijkheden een sms, e-mail of brief.

Hoe betaal ik mijn factuur?

In de van ClubCollect ontvangen e-mail/sms kan je op de blauwe knop drukken om naar je persoonlijke betaalpagina te gaan. Indien er om een code gevraagd wordt, hoef je hier niets in te vullen. De code is reeds ingevuld.

Heb je een brief ontvangen, ga je naar www.clubcollect.com/nl/brief waar je je persoonlijke code invult om naar de betaalpagina te gaan.

Wanneer je vervolgens op je persoonlijke betaalpagina bent, zie je:

• Je persoonlijke gegevens
    • De factuurgegevens
    • De totale kosten van de factuur
    • De betaalknop
    • De mogelijkheid een vraag te stellen over de factuur

Om te betalen druk je op de blauwe knop met “Bekijk betaalmogelijkheden”. Hierna kun je kiezen of je de contributie voor het hele seizoen in eens of per maand wilt betalen.

Mocht je kiezen voor een handmatige overboeking, is het belangrijk de betaalinstructies te volgen en de betaalreferentie exact over te nemen. Alleen zo kan ons systeem de betaling aan de factuur koppelen.

Mocht je de factuur in je persoonlijke administratie willen toevoegen, kan je deze vanuit het factuur-scherm direct downloaden als PDF.