• Aan de website is onder de header een extra menu [VVO | media] toegevoegd.

Hiermee kun je het online "media-archief" van vv Oldenzaal bekijken.

Nieuwsbrief

Allereerst is er de nieuwsbrief met daarin nieuwtjes over het wel en wee van de vv Oldenzaal. De verschijnt wekelijks vanaf 30 november 2018 en is samengesteld door Hennie Pool. Je kunt de nieuwsbrief in jouw mailbox ontvangen door je aan te melden. Bovendien zijn de eerder verschenen nieuwsbrieven via het archief te downloaden.

Historische site

Voor de rijke geschiedenis van vv Oldenzaal ga je naar de website met een schat aan historische informatie en beeldmateriaal. Deze website is  samengesteld door Hennie Pool. Deze website bevat onder andere foto's vanaf het eerste begin tot de dag van vandaag en biedt een breed overzicht van meer dan een eeuw vv Oldenzaal.

Wikipedia

Op de Wikipedia pagina over vv Oldenzaal is ook de nodige informatie te vinden, zoals alle eindstanden van vv Oldenzaal 1 vanaf 1928 en de competitie/beker resultaten van de betaald voetbalperiode (1958-1963).

Youtube kanaal

Via het YouTube kanaal van vv Oldenzaal willen we steeds meer ouder en nieuwer beeldmateriaal over vv Oldenzaal toegankelijk maken. De eerste bewegende beelden dateren van 1941 (vv Oldenzaal - GVV Eilermark). Verder is er een samenvatting te zien van de jubileumwedstrijd tegen FC Twente op 4 juli 2014.

Fotogalerij

Er zijn foto-albums, met onder andere de historische foto's vanaf 1915 die ook aan de nostalgiewand in ons clubhuis hangen. Verder zijn er foto's van onder meer de wedstrijd tegen Ajax in 2012,meer recent van het schoolvoetbal en de legendarische toernooien van vv Oldenzaal.

Archief

Door het archief heb je toegang tot publieke documenten van vv Oldenzaal. Waaronder eerder verschenen nieuwsbrieven, agenda's en jaarverslagen van de algemene ledenvergaderingen, statuten, beleidsplannen, huishoudelijke reglementen etc.

Wij wensen je veel kijk en leesplezier!

Disclaimer: personen die bezwaar hebben tegen de online publicatie van foto's kunnen dit kenbaar maken door een bericht te sturen via de contactpagina. Wij zullen dan contact opnemen en zonodig de foto verwijderen.