• Het vierde elftal van de vv Oldenzaal haalde op zondag 5 mei de kampioenstitel binnen. Hoewel de wedstrijd werd verloren met 0-6 tegen Losser, verloor directe concurrent SVV eveneens. Door dit verlies mocht het vierde zich kampioen kronen.

Vanaf Sportpark de Thij vertrok om 09:45 uur een heuse Beat Buzz richting Losser. Spelers, bestuurders en andere betrokkenen stapten in om samen onder een gezellig muziekje naar de uitwedstrijd af te reizen.

De wedstrijd was niet om over naar huis te schrijven. 'Zo slecht hebben we nog nooit gespeeld', zegt Venancio Ramirez na afloop. Desondanks waren de resultaten van alle vorige wedstrijden wel crescendo. Goed voor het succesvolle eindresultaat.

Na negentig minuten zat het duel erop en ontving het kampioenselftal een bokaal van het bestuur.

Het team ging later wederom met een bus terug naar Oldenzaal om samen in het clubhuis na te zitten en vanavond een hapje te eten in de stad.

Het bestuur feliciteert het team van harte met het behaalde resultaat!

Vierde elftal kampioen Vierde elftal kampioen 1 Vierde elftal kampioen 2 Vierde elftal kampioen 3 Vierde elftal kampioen 4 Vierde elftal kampioen 5