• Update: ALV en jubilarissen

Beste leden,

Bij de informatieve ledenvergadering op 28 november is jullie medegedeeld dat de reguliere ALV op een nog te bepalen in februari zou worden gehouden. Daarnaast is gemeld dat de jubilarissen op de nieuwjaarsbijeenkomst zouden worden gehuldigd.

Door priveomstandigheden en omdat wij voorrang geven aan de gesprekken met zvv De Esch en de gemeente is dat niet gehaald.

Wij richten ons nu eerst op het maken van afspraken over de samenwerking. Waarover wij jullie over een aantal weken uitgebreid zullen informeren. En daarnaast gaat onze aandacht uit naar de lopende zaken die van belang zijn voor het functioneren van de vereniging. Dat is nu het belangrijkst.

Voor de ALV en jubilarissen zoeken we een geschikte datum voor of na de zomerstop. Zodat we vooral aan de jubilarissen de aandacht kunnen geven die ze verdienen.

Hartelijke groet,

Bestuur vv Oldenzaal