• Eerst een potje voetbal en daarna samen pannenkoeken eten. Dat was het geval afgelopen zaterdag bij de voetbalvereniging Oldenzaal. De jeugdelftallen werkten ’s morgens eerst hun wedstrijd of training af, waarna in het clubhuis een heerlijke stapel versgebakken pannenkoeken op hen wachtte. Natuurlijk prikte de tegenstander ook gezellig een vorkje mee.

Het pannenkoeken bakken was een initiatief van de nieuw samengestelde activiteitencommissie van de jeugd. Die bestaat uit Danielle Beernink, Esther Mulder, Willeke Hoffmann en Marian Wilbers.

Het streven is om eens per maand iets leuks voor de kinderen te organiseren. Op woensdag 29 november staat de volgende activiteit al weer gepland. Iets met pepernoten en cadeautjes.