• Het bestuur van de vv Oldenzaal was tot voor kort niet op de hoogte van de plaatsing van een KPN-zendmast op de parkeerplaats bij de voetbalvereniging Oldenzaal. De voorgenomen plaatsing valt slecht bij de directe omwonenden en bij de voetbalclub. De buurt heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen om de mast verplaatst te krijgen. De vvo is met alle betrokkenen in gesprek en volgt de ontwikkelingen op de voet.

Onaangenaam verrast was het bestuur vorige week maandag. De parkeerplaats was opgebroken, bomen gekapt. Geen idee wat er aan de hand was. Uit navraag bleek dat de plek bestemd is voor de plaatsing van een KPN-zendmast. De buurt en de vvo zijn van te voren hierover nooit ingelicht door de gemeente. Het bestuur beraadt zich over de te nemen stappen.