• Contributie facturen verzonden

De contributie facturen voor het seizoen 2018-2019 worden binnenkort verzonden via Club Collect.

Leden waarvan we een email adres of 06-nummer hebben ontvangen het betaalverzoek per mail of SMS.

Op verzoek van veel leden die ooit een incassomachtiging hebben afgegeven aan vv Oldenzaal zal de contributie dit seizoen via automatische incasso in 4 kwartaaltermijnen door Club Collect worden geincasseerd. Op het betaalverzoek staat dan bij de omschrijving "wordt automatisch geincasseerd". Je hoeft dan niet te reageren op het betaalverzoek en hoeft zelf geen betaalkeuze meer aan te geven.

De leden waarbij deze omschrijving niet staat vermeld zullen zelf moeten aangeven of ze ineens via Ideal of incasso willen betalen danwel in 4 termijnen via incasso.

Bas Oosting

penningmeester